Spis treści
Orange się zmienia: Liczy się to, co ważne dla Ciebie
Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Zmienia się także obsługa klientów. Zawsze dostarczać klientom to, co dla nich ważne – to zasada obecna zarówno w komunikacji jak i kulturze organizacyjnej firmy.
– Zmieniamy markę aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe. To przede wszystkim codzienne doświadczenia naszych klientów. Składamy więc obietnicę: „Liczy się to, co jest ważne dla Ciebie”. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów. Będziemy bardziej uważnie ich słuchać i działać tak, by najlepiej odpowiadać na ich potrzeby– powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.
– Pozytywne doświadczenia klientów to nasze główne wyzwanie. Dlatego przyspieszamy cyfryzację firmy na wielu poziomach. Klienci odczują ją w postaci nowoczesnych i wygodnych rozwiązań oraz jeszcze bardziej przyjaznej i efektywnej obsługi – dodał.
Nowa wizualizacja marki
Orange wprowadza nową wizualizację marki. Logotyp Orange, bardzo dobrze rozpoznawalny i budzący pozytywne skojarzenia, pozostaje bez zmian. Dodano do niego nowy system komunikacji, oparty na potrzebach klientów, na tym, co jest ważne z ich punktu widzenia. W badaniach prowadzonych m.in. w Polsce ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając najlepsze dla nich rozwiązania. Są to m.in. bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie, firma.
Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takie jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik.
Nowe oferty i nowa jakość w obsłudze klientów.
Salony Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą jeszcze lepiej się uzupełniać by zapewnić klientom jednakowe, pozytywne doświadczenia. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez internet w dowolnym salonie Orange. Na recepcji w salonach Orange będzie można załatwić wiele prostych spraw „od ręki”. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store – interaktywny salon przyszłości.
Klienci którzy korzystają z wielu usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów.
Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, a już wkrótce będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfona. Odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl.
Startują nowe oferty:
Nowe plany taryfowe dla biznesu, to efekt badań preferencji klientów. W nowych taryfach otrzymują oni pakiety internetu LTE oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju. Prócz tego, do wyboru są plany zapewniające nawet do 1000 minut na rozmowy i 1 GB na internet w roamingu oraz nielimitowane połączenia do krajów UE. Stałym klientom Orange oferuje dodatkowe korzyści przy przedłużaniu umowy.
Pakiety usług dla klientów indywidualnych – Rodzinny, Komfortowy i Wygodny. Każdy zawiera zestaw usług domowych i mobilnych, przydatnych w obszarach, które sami klienci określili jako ważne – Bliscy, Dom i Mobilność. Cena usług w pakiecie jest niższa niż przy zamówieniu pojedynczych ofert, ponieważ każdy pakiet zawiera rabat Orange Open.
Bardziej bezpieczny internet z CyberTarczą. To nowe, bezpłatne rozwiązanie, które zapewni większe bezpieczeństwo w sieci użytkownikom Neostrady. Umożliwia wykrycie większości potencjalnych zagrożeń internetowych, a także samodzielne sprawdzanie stanu bezpieczeństwa urządzeń podłączonych do domowej sieci.