Co to znaczy być eko? To zaspokajać nasze potrzeby mając na względzie ochronę środowiska oraz uwzględniając ekonomiczny aspekt funkcjonowania. Dla twórców Taxity dbałość o środowisko jest bardzo istotnym elementem życia i współczesnego świata. Dlatego też, zrodził się w ich głowach pomysł ekoulotki. To całkowicie nowatorska usługa, która do tej pory nie funkcjonowała na rynku lokali dowożących jedzenie na telefon.
W dobie szeroko pojętego rozwoju mobilnej telefonii komórkowej, a w szczególności smartfonów, twórcy Taxity pomyśleli, że te zaawansowane urządzenia mogą mieć swój wkład w ochronę środowiska. Pomysł jest prosty. Każdy właściciel restauracji, baru czy innego typu lokalu gastronomicznego, zamiast drukować tony ulotek z ofertą, może umieścić w aplikacji na telefony komórkowe
ulotkę z menu swojego lokalu – w wersji elektronicznej. Szybko, bezpłatnie, wygodnie dla siebie i klienta. Zmniejsza się w ten sposób niepotrzebną wycinkę drzew i bezużyteczne tony papieru, przeznaczane na druk kolorowych ulotek, które potem “fruwają” po ulicach i
podwórkach, w parkach i skwerach, psując nam widok i zaśmiecając nasze otoczenie. Dość już mamy zapychania naszych skrzynek listowych niezliczonymi ilościami ulotek, to ingerencja w naszą prywatność, której często sobie nie życzymy. Taxity, może sprawić, że kolorowe ulotki przestaną być zmorą i że będą trafiały do faktycznie nimi zainteresowanych osób.
Ekoulotka w Taxity:
1. nie potrzebuje być drukowana w tysiącach egzemplarzy – ograniczamy w ten sposób wycinkę drzew,
2. nie zajmuje nam miejsca w skrzynce na listy, w szufladzie, na półce – ograniczamy ilość produkowanych bezużytecznych ton papieru,
3. znajduje się w naszych telefonach komórkowych – więc nie jest traktowana jako niechciana reklama i nie zaśmieca nam ulic i chodników, czy też klatek schodowych i podwórek,
4. pomaga w budowaniu pozytywnego, ekologicznego wizerunku firmy, lokalu,
5. jest bezpłatną i skuteczną formą dotarcia z informacją do klienta – jest zawsze pod ręką, gdy jej potrzebujemy.
Aktualnie w Taxity są już 183 lokale z 280 stronami ulotek.
Jeśli macie jakieś ulotki to śmiało możecie przesyłać je twórcom. Najlepiej zeskanować ulotki ulubionych lokali w mieście i podesłać je na stronę Taxity na Facebooku.
informacja prasowa