Posiadasz firmę zajmującą się sprzedażą? Jesteś producentem wytworów określonej branży? Może jak na razie produkujesz swoje dzieła w domowym zakątku i marzy Ci się rozpoznawalność Twoich produktów na skalę światową? Jest na to sposób! Skuteczna reklama na platformie Amazon przy użyciu Amazon Ads. Spróbuj i zobacz jakie rezultaty dzięki temu możesz osiągnąć!
Spis treści
Co to jest Amazon Ads?
Amazon to jeden z największych tworów na rynku e-commerce. Jest to platforma w postaci sklepu internetowego, w którym można dokonywać zakupów oraz sprzedawać różnorodne produkty. Amazon Advertising, w skrócie Amazon Ads to nic innego jak narzędzie dedykowane tej platformie. Dzięki temu możliwe jest tworzenie oraz wdrażanie kampanii reklamowych.
Możliwości platformy reklamowej
Każda reklama musi mieć jakiś cel. Szkoda wydawać pieniądze, żeby po prostu tylko ją zrobić. Aby ta inwestycja zwróciła się i przyniosła dodatkowe zyski ze sprzedaży promowanych produktów, dobrze jest sprecyzować konkretny cel. Poprzez Amazon Ads można stworzyć reklamy pod względem następujących możliwości:
- reklam banerowych – przekierowanie ruchu bezpośrednio do sklepu oraz zaprezentowanie przykładowych, oferowanych produktów,
- produktów sponsorowanych – jest to najczęściej wybierana opcja, która rewelacyjnie sprawdza się przy prezentowaniu nowych produktów oraz zwiększania jego pozycji w wynikach wyszukiwania,
- sponsorowanych marek – promowanie rozpoznawalności marki poprzez ukazanie jej logo, nagłówka i hasła reklamowego oraz budowanie jej świadomości wśród określonej grupy odbiorców.
Przy każdej indywidualnej propozycji reklamowej warto jest zastanowić się, co się chce osiągnąć poprzez konkretne działania marketingowe. Możliwości jest wiele – należy tylko wybrać rozsądnie i korzystnie!
Dlaczego warto skorzystać z reklam Amazona?
Kiedy chcesz z czegoś skorzystać, zawsze zastanawiasz się, czy warto. Sprawdzasz plusy i minusy danego produkty czy przedsięwzięcia. Amazon, będąc wewnętrzną platformą sprzedażową, posiada następujące zalety reklamy:
- dotarcie do szczegółowej grupy docelowej, która została określona dla marki,
- popularność marki na światowym rynku,
- podkreślenie wizerunku firmy,
- rozpoznawalność produktów na całym świecie, a nie tylko w konkretnej lokalizacji,
- odciągnięcie uwagi klienta od konkurencji,
- większa sprzedaż reklamowanych produktów,
- zwiększenie zysków ze sprzedaży,
- możliwość wdrożenia różnorodnych form reklamy oraz innych czynności marketingowych,
- łatwa obsługa kampanii oraz jej monitorowanie,
- bezproblemowe rozliczanie ze wdrożonych działań reklamowych – tylko za jedno kliknięcie,
- inwestycja zwrotna.
Zastanów się, co oferujesz, co chcesz osiągnąć i w jaki sposób możesz to zrobić. Z pewnością ułatwi Ci to odpowiedź na pytanie: „Czy w Twoim przypadku warto skorzystać z reklam Amazona?”.
Koszt reklamy na platformie Amazon
Każda reklama wyceniana jest indywidualnie. W zależności od oczekiwań klienta oraz przeznaczonego przez niego budżetu możliwe jest zaproponowanie optymalnego rozwiązania do wdrożenia działań marketingowych. Poprzez Amazon Ads reklamy są ukierunkowywane na różnego rodzaju czynności, którym towarzyszą potencjalnie określone rezultaty.
Jak i gdzie stworzyć kampanię reklamową na Amazon?
Chcesz stworzyć atrakcyjną reklamę swoich produktów? Nie wiesz jak to zrobić? Pomoże Ci w tym Agencja Marketingu Internetowego AdVIST! Specjalnie dla Ciebie stworzy indywidualny plan kampanii dopasowany do Twoich potrzeb na platformie Amazon. Nie musisz mieć żadnych umiejętności, opowiedz o swojej wizji i oczekiwaniach, co chcesz osiągnąć. Resztą zajmą się specjaliści. Niech świat się dowie o tym, co oferujesz!
Źródło zdjęć: freepik.com