Już chyba większość z nas przywykła do przekładania terminów aktualizacji. Wiele razy nas karmiono o bliskim nadejściu nowej wersji Androida. Tak było w przypadku wielu firm i tak też jest w przypadku Motoroli. Obiecywana aktualizacja na początek tego roku może się opóźnić.
Poniżej oficjalne stanowisko Motoroli:
Chcieliśmy oficjalnie przeprosić wszystkich Użytkowników Milestone™ za opóźniającą się aktualizację do Android 2.2. Jesteśmy świadomi, że jest to niedogodna sytuacja dla naszych Klientów i stawia nas w złym świetle. Na nasze usprawiedliwienie możemy jedynie zapewnić, że zawsze staramy się dostarczyć jak najlepsze rozwiązania, tym razem zabiera to jednak więcej czasu niż przewidywaliśmy. Ostatecznej daty aktualizacji nie jesteśmy w stanie na chwilę obecną podać. Podkreślamy, że dokładamy wszelkich starań, by było to jak najszybciej. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Aktualne oficjalne informacje są dostępne pod linkiemhttps://supportforums.motorola.com/community/manager/softwareupgrades
Nie wszystko tym razem poszło zgodnie z planem, ale będziemy pracować nad poprawą naszego wizerunku w Waszych oczach. Jeszcze raz podkreślamy, że jest nam niezmiernie przykro z powodu opóźnienia aktualizacji.
Na pewno punkt im za to, że oficjalnie przyznają się do opóźnień i przepraszają swoich klientów. Jednak to nie zmienia faktu, że mogą tym zrazić wielu innych, którzy zamierzali nabyć ich produkty.
3 comments
none
20 stycznia 2011 at 16:21
@kaito – też bym nie szanował klientów Twojego pokroju. Rzucanie bezmyślnych tekstów, obrażanie… Obstawiam średnia 15 lat, jak jesteś starszy to gorzej dla Ciebie. Żałosny to jesteś Ty.
kaito
11 stycznia 2011 at 15:41
"Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji" hahahahahahahahha, ale żałosne aaahahaha. "Nie wszystko tym razem poszło zgodnie z planem, ale będziemy pracować nad poprawą naszego wizerunku w Waszych oczach" co oni bredzą w ogóle idioci?? Niby co mogą zrobić żeby poprawić swój wizerunek ?? Może dadzą nam androida 2.3, na którego będzie trzeba czekać 2 lata. Do tego czasu każdy zrezygnuje z tej dziadowej firmy. Nie umieją uszanować klienta to klient ma ich w …..