Digital Signage z roku na rok jest coraz bardziej popularny w polskich firmach. Pozwala im na zaistnienie na rynku i bycie zauważalnym przez klientów poprzez wyświetlanie atrakcyjnych treści reklamowych na ekranach. Jest to kreatywny tryb wizualny, w którym kluczową rolę odgrywa content marketing. Digital Signage może służyć zarówno do komunikacji z klientami, ale także do poprawy komunikacji wewnętrznej z pracownikami, co może wpłynąć na generowanie większych zysków.
Wzrost usług Digital Signage w Polsce
Według najnowszych danych GUS z 2021, w Polsce jest ponad 4mln zarejestrowanych firm. Przy tak dużej liczbie przedsiębiorstw w Polsce, oczywiste jest, że innowacje i dostosowanie się do zmian są niezbędne, aby móc konkurować na rynku z innymi. Firmy, które starają się tworzyć trendy stają się na ogół liderami wśród swoich konkurentów, którzy za jakiś czas i tak idą w ich ślady.
Rynek Digital Signage będzie rósł z roku na rok w bardzo szybkim tempie, częściowo z powodu modernizacji sklepów, które chcą wejść w erę cyfrową. Niestety jest to nieunikniony etap rozwoju naszej gospodarki w Polsce, ale i na świecie. Wiadomo, do Tokio czy innych miast, które słyną z kolorowych ulic oświetlony milionami ekranów i ledów jeszcze nam daleko, lecz widzimy i u nas tendencję wzrostową liczby ekranów w witrynach sklepowych.
Digital Signage możemy spotkać nie tylko w witrynach sklepowych, lecz praktycznie wszędzie. Ekrany pokazujące reklamy choćby w komunikacji miejskiej, ekrany z mapą budynku w centrach handlowych, ekrany na stacjach benzynowych z menu, ekrany na przystankach, lotniskach czy dworcach kolejowych pokazujące godziny przyjazdów i odjazdów, ekrany wyświetlające numerki w urzędach, to właśnie jest Digital Signage. Przykładów użycia Digital Signage mogłoby być mnóstwo. Czasem jest tak, że nawet nie wiemy o tym, że to z czego korzystamy w naszym życiu może nosić taką nazwę.
Pionier na rynku Digital Signage w Polsce
Firm na polskim rynku zajmującymi się Digital Signage jest coraz więcej, lecz coraz bardziej wysuwającą się na prowadzenie jest Easyscreen.tv. Firma ma ponad 20 lat doświadczenia na rynku holenderskim, hiszpańskim, włoskim a także weszła na rynek polski. Mają bardzo innowacyjne podejście do klienta i zawsze starają się, aby wyszedł od nich zadowolony. Platforma easyscreen jest łatwa, prosta w użyciu i wywołująca efekt wow na użytkowniku. Dzięki dostępnych na platformie gotowych szablonów, użytkownik może w przeciągu kilku minut stworzyć atrakcyjny materiał, który może emitować na swoich ekranach do Digital Signage.
Jak widać, z roku na rok konkurencja na rynku polskim jest coraz mocniejsza, a wymagania klientów coraz wyższe. Jeśli chcesz, aby Twoja firma była innowacyjna warto zainwestować w Digital Signage i zwiększyć tym szanse na sukces swojej firmy.