Rozważając naprawę sprzętu od Apple, warto dobrze się zastanowić, zanim oddamy nasze urządzenie w ręce pracowników serwisu. Wbrew pozorom na rynku wciąż funkcjonuje wiele salonów, które nie tylko nie doprowadzą telefonu czy komputera do stanu używalności, ale sprawią, że zniszczenia uniemożliwią dalszą rekonstrukcję. I to wszystko na koszt klienta! Oto kilka rzeczy, na które koniecznie należy zwrócić uwagę przed ostatecznym wyborem serwisu Apple.
Grunt to profesjonalizm
Dobre serwisy Apple to przede wszystkim takie, w których profesjonalizm gra pierwsze skrzypce. Salon nie tylko powinien specjalizować się w naprawie urządzeń z nadgryzionym jabłkiem, ale także unikać przyjmowania telefonów czy tabletów od innych producentów. Można przypuszczać, że firma skoncentrowana na jednym typie produktów dużo lepiej będzie znała strukturę urządzeń. Dobry serwis to również taki, który dba o to, aby cała transakcja pomiędzy nim a klientem przebiegła prawidłowo. Z tego względu posiada on odpowiednie ubezpieczenia, np. związane z transportem paczki. Taka firma nie będzie również bała się wystawić gwarancji na wykonaną usługę, ponieważ jest pewna swoich profesjonalnych umiejętności.
Liczy się czas
Bardzo ważnym aspektem jest także to, jaki czas wykonania usługi oferuje serwis iPad, iPhone czy Apple Watch to produkty, których używa się na co dzień. Nikt więc nie chce oczekiwać kilku tygodni na odzyskanie sprzętu. Dobremu salonowi zazwyczaj wystarczą dwa dni, aby doprowadzić urządzenie do stanu używalności. Najlepsze serwisy cechuje także bardzo duża dostępność. Można skorzystać z ich usług, znajdując się nawet na drugim końcu kraju, a uszkodzone akcesoria przesłać do nich za pośrednictwem poczty lub kuriera. Jest to bardzo wygodna opcja, ponieważ dzięki niej istnieje możliwość wyboru najlepszego serwisu bez ograniczeń związanych z lokalizacją. Decydując się na takie rozwiązanie, warto jednak pamiętać, aby odpowiednio zabezpieczyć paczkę podczas wysyłki, a także zadbać o odpowiedniej wysokości ubezpieczenie.