TelefonyTutorialeUrządzeniaNie działa internet w telefonie? Kilka sposobów na rozwiązanie problemu.

https://www.fandroid.com.pl/wp-content/uploads/2015/03/phone-car.jpg

Na pewno ktoś z Was miał problem z internetem w telefonie, że nie działał lub połączenie zostało zrywane. Jeśli nie Wy, to na pewno ktoś z waszych znajomych. Jest to dosyć popularny problem wśród użytkowników smartfonów i nie chodzi tu tylko o użytkowników Androida, ale na nim się skupię przede wszystkim.
Przyczyn braku połączenia z internetem w telefonie może być kilka, a wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, że nawet proste czynności mogą naprawić ten problem.

34 comments

  • tomek

    1 listopada 2018 at 17:06

    Mam taki problem ze gdy lacze sie z siecia i gdy osoba ktora ma internet i go odlacza to i tak internetu niemam jaki jest problem

    Pomóżcie prosze czekam na odpowiedz

    Reply

  • rtrtrt

    18 marca 2018 at 22:49

    guzik ni widze dalszego ciągu

    Reply

  • Agnieszka

    2 grudnia 2017 at 17:46

    Również polubiłam i nic…ktoś chyba sobie zażartował….

    Reply

  • Marek Darewski

    22 listopada 2017 at 18:45

    To samo u mnie, niestety.

    Reply

  • Ewa Ka

    13 listopada 2017 at 10:33

    Dziękuję za pomoc! Przydała się bardzo :-) Pozdrawiam.

    Reply

  • Poker 2033

    14 lipca 2017 at 14:29

    Witam mam problem ,a mianowicie doładowałem konto kartą za 30 zł czym zyskałem 15 GB internetu jednak bez włączenia funkcji połączenia danych go nie ma na dodatek co 2 dni mi ubywa po 10 zł z konta głównego

    Napiszcie proszę dlaczego mi ubywa tyle pieniędzy z konta czy to przez transmisje danych ( czytałem że to przez to ubywa kasy ) jeśli tak to napiszcie co zrobić żebym miał internet nie włączając tej transmisji

    Reply

  • sweet

    24 czerwca 2017 at 00:19

    Bardzo dziękuję za tak klarowny wykład. Ale mój problem jest trochę inny. Mój telefon łapie wifi w domu, w restauracjach, w centrach handlowych, hotelach, ale nie łapie w sieci autobusów. Korzystam dość często, jazda jest długa i chciałabym używać internetu. inni pasażerowie korzystają bez żadnych problemów. W opcji „ustawienia” >>”WIFI” mam informację „połączono”, a internetu nie ma. Resetowałam telefon, kazałam „zapomnieć” sieć, odświeżałam – nic nie pomogło. Jak mogę to zmienić ? Mój telefon to ASUS z Androidem.

    Reply

    • Blox

      22 stycznia 2018 at 18:30

      Wi-Fi działa na różnych pasmach, a nie wszystkie smartfony mają pełny zakres…np. w autobusie jest 5 GHz a starszy smartfon może mieć tylko 2.4 GHz . Standard 802.11/..i kolejne literki mówią o zakresie i prędkości transmisji, to musisz sprawdzić czy są zgodne…

      Reply

  • Agnieszka Brzezina

    7 czerwca 2017 at 18:25

    Mam dual SIM i mam jedna kartę na
    dzwonienie a na drugiej internet bez limitu. Na karcie z internetem gdy włączam transfer danych to nie pisze ani LTE ani h+ itp

    Reply

  • Marzena Korczyńska

    14 maja 2017 at 18:10

    Samsung Galaxy A5 2016 nie działa transmisja danych

    Reply

  • Jolanta

    3 maja 2017 at 07:43

    Wszystko znów działa, dziękuję.

    Reply

  • Sebastian Kowalski

    27 kwietnia 2017 at 18:29

    Mam problem z YouTube pisze mi sprawdź ustawienia sieciowe one inne rzeczy działają

    Reply

  • Natalia Strulak

    17 kwietnia 2017 at 00:12

    Jesteś wspaniały! wszystko się udało! bardzo dziękuję!

    Reply

  • TERESA

    26 lutego 2017 at 22:25

    dlaczego na wykazie raz pojawia sie informacja TRANSFER DANYCH W STREFIE innym razem TRANSMISJA DANYCH KRAJ

    Reply

  • TERESA

    26 lutego 2017 at 22:25

    dlaczego na wykazie raz pojawia sie informacja TRANSFER DANYCH W STREFIE innym razem TRANSMISJA DANYCH KRAJ

    Reply

  • angela0591

    25 lutego 2017 at 08:21

    Dziękuję Ci za pomoc :) wszystko jasno wyraźnie napisane co z czym i jak :) oszczędziłeś mi biegania do salonu :)

    Reply

  • zdruzgotana

    12 stycznia 2017 at 08:30

    Z moim tel. stało się coś dziwnego – nie działa transmisja danych (myślałam, że wyczerpałam limit) i zauważyłam, że nawet nie mam możliwości sprawdzenia stanu wykorzystania tych danych. Pogrzebałam w ustawieniach, danych tel – nigdzie nic, jakby taka opcja nigdy nie istniała (a wiem, że jest bo sprawdzałam kiedyś gdy wszystko hulało) Znalazłam tylko info że „Sieć” jest rozłączona a „IP niedostępny” i zero opcji żeby to zmienić :( nie chcę przywracać ustawień fabrycznych ani latać po salonach Play… może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie? Aha a Wi-Fi działa bezproblemowo…APN też wygląda OK…

    Reply

  • Ewa

    4 stycznia 2017 at 15:36

    Bardzo dziękuję!!! Dopiero to z wyjęciem baterii pomogło, ale na szczęście działa. Pozdrawiam serdecznie.

    Reply

  • Adam

    14 grudnia 2016 at 14:10

    Żaden sposób nie zadziałał widać wizyta w Play jest nieunikniona.

    Reply

  • Justa

    21 września 2016 at 05:24

    Mnie sposób z wyjeciem baterii pomógł na krótko ,może 1 dzien

    Reply

  • Jus

    19 września 2016 at 10:24

    U mnie Wi-Fi działa ,ale transmisja danych nie zawsze

    Reply

  • Aga

    10 sierpnia 2016 at 21:20

    Niestety u mnie nadal nie działa po konfiguracji. Proszę o pomoc

    Reply

  • malutka

    19 lipca 2016 at 02:41

    Powiem Tak nie działał mi transfer danych więc szukałam różnych porad żeby go włączyć to przeczytałam wszystko i czytając a tym że trzeba wyjąć baterie i ja wyjąć a potem trzymać przez 30 sekund przycisk włączania i ponownie włożyć baterię i włączyć telefon co pomyślałam że jest to nie normalnie takie coś i zrobiłam tak i działa mi wszystko hahaha. Dziękuję jesteście wielcy. ?

    Reply

    • Agnieszka

      1 września 2016 at 18:52

      Ja również nie mogłam sobie poradzić z transmisją danych ale postanowiłam spróbować ww sposobu. I DZIAŁA ;) Dziwna, bardzo dziwna sprawa. Pozdrawiam

      Reply

  • on i kropka

    18 maja 2016 at 14:04

    super artykuł, bardzo mi pomógł, telefon zgubił ustawienia po wsadzeniu innej karty jednak w przypadki internetu w T-mobile w Typ APN zamiast „internet” musiałem wpisać „default” żeby znów hulało:) POZDROWIENIA DLA AUTORA!

    Reply

  • milena

    26 stycznia 2016 at 21:37

    Byłam zdruzgotana, gdy nie wiedziałam jak uruchomić dzięki wam życie stało sie piękniejsze! :) :D DZIĘKI!:))

    Reply

  • Ania

    15 września 2015 at 14:16

    Wg mnie instrukcja jest napisana zrozumiale. Mi np. pomogła. Marnowałam tylko czas chodząc do salonu Plusa. Dziękuję :)

    Reply

    • Maciej Kulesa

      20 lipca 2016 at 10:02

      Różne opinie o salonach Plusa słyszałem.
      Cieszę się, że mogłem pomóc. Pozdrawiam!

      Reply

  • Maciek

    24 czerwca 2015 at 07:35

    nic z tego nie rozumiem. Instrukcja napisana jest dla osób, które i bez niej sobie poradzą.

    Reply

    • Sraciek

      24 czerwca 2015 at 09:42

      Dużo wyjaśnia Twój tekst na początku, że nic z tego nie rozumiesz. To również nie zrozumiesz, że dużo osób ma problemy z takimi prostymi rzeczami.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.