Producent piwa Carlsberg ponownie zaskoczył swoich fanów. Trzeba przyznać, że potrafią wkręcać ludzi. Tym razem testowano przyjaciół. Wyobraź sobie, że dostajesz telefon w środku nocy od przyjaciela i musisz mu dostarczyć 300 euro bo przegrywa pieniądze grając w pokera. Zdałbyś test?
Trzeba dodać, że miejsce, do którego trzeba dostarczyć forsę nie należy do najprzyjemniejszych. Oczywiście ma sprawiać takie wrażenie. Jestem pełen podziwu, że kobieta biorąca udział w akcji, przeszła test pomyślnie. Niejedna osoba wycofałaby się wchodząc do pierwszego pomieszczenia. Jednak popatrzcie sami.
Nie wiem czy taka akcja będzie zorganizowana u nas nad Wisłą, ale fajnie byłoby zobaczyć jaką miejscówkę u nas stworzyliby aby przestraszyć uczestników. Z chęcią widziałbym polską edycję tej akcji. Ostatnio trochę ponarzekałem na pewną polską reklamę i dalej podtrzymuję, że u nas jest z tym problem. Tutaj mamy idealny przykład jak można pokazać produkt i jak później żyje on własnym życiem. Trzeba przyznać, że takie filmiki są dalej przesyłane wśród znajomych i to w szybkim tempie. Jak to mówią: gdy ekipa daje radę, za to należy się Carlsberg.
Jeśli macie jakieś ciekawe akcje, w których wkręcani są znajomi to piszcie do mnie.