Play najpierw obniżył prędkość internetu, dla osób którzy korzystają z roamingu krajowego. Teraz poszli o krok dalej i klienci zgłaszają, że nie mogą połączyć się w roamingu z siecią Orange i T-Mobile. Operator od dawna chwalił się dostępem do 4 sieci, ale teraz będzie musiał zmienić swoje podejście, bo sygnałów jest co raz więcej. Dodatkowo, na stronie Play pojawiła się już oficjalna informacja o tym, że lista partnerów roamingu krajowego nie jest elementem umowy i może ulec zmianie.
Zmiany listy partnerów roamingowych w ramach ww. sieci nie podlegają procesowi udzielenia zgody przez Klienta i mają zapewnić jeszcze lepszy stopień świadczonych przez Play usług. Partnerzy roamingowi oznaczają sieć T-Mobile, sieć Plus oraz sieć Orange. Lista partnerów roamingu krajowego nie jest elementem umowy i może ulec zmianie. W chwili obecnej udostępniamy Tobie możliwość korzystania z sieci co najmniej jednego, wybranego przez nas partnera roamingowego.
Na forum sieci Play abonenci przekazują swoje wiadomości, a operator prosi o składanie dyspozycji przez infolinię. Bywa tak, że roaming włączany jest na kilka dni, by później został znowu wyłączony. Pojawiła się również informacja od jednego z użytkowników o tym, że roaming w danej lokalizacji został wyłączony. Nie sądzę jednak, by była ona prawdziwa. Byłaby to dziwna praktyka ze strony operatora. Nie wierzę, by osoba, która wrzuca takie wpisy na forum miała prawdziwe informacje.
Oto odpowiedz dzialu technicznego: Z przykroscia informujemy,ze roaming krajowy nie jest juz dostepny w twojej lokalizacji z racji dobrego zasiegu sieci Play. Korzystanie z roamingu krajowego zastalo wylaczone na twoim numerze.
Oficjalne konto na forum zaprzecza takim doniesieniom i twierdzi, że nie rozsyłają takich wiadomości. To jednak nie zmienia faktu, że użytkownicy ciągle donoszą o problemach z roamingiem. Tak jak wspominałem, niektórzy donoszą, że mają problem z zalogowaniem się do sieci T-Mobile i Orange. Jedynym operatorem, z którym nawiązują połączenie, oprócz Play oczywiście, jest Plus. Gdy nastąpi taka sytuacja należy zadzwonić na infolinię Play lub zgłosić taką usterkę poprzez Play24.
W celu aktywacji roamingu należy skontaktować się z Obsługą Klienta Play i sprawa zostanie rozwiązana nawet podczas rozmowy telefonicznej. Nie trzeba robić zgłoszenia na Play24 (oczywiście jeżeli ktoś chce można). Prosimy w takich sytuacjach o podsyłanie numeru zgłoszenia do nas. (forum Play)
Nie ma jednak gwarancji, że usługa będzie włączona na stałe i niektórzy zaobserwowali wyłączanie jej po kilku dniach.
4 comments
Marcin
15 lipca 2019 at 15:05
A miał już ktoś taki problem że pieniądze z konta zaczęły znikać samemu po doładowaniu, tak jak by się nie doładowało telefonu https://infomiasto.eu/uwaga-na-telefon-w-play-znikaja-pieniadze-i-transfer/ ja miałem dwa razy. Reklamacja pomogła do puki miałem paragon doładowujący a jak go się nie ma to ukradną gotówkę nic nie oddając.
Wiktor
14 lipca 2019 at 23:52
U mnie poza tym ze zmienili priorytet z Plusa na Orange, zdecydowanie oslabili zasieg Playa.
Konsultanci sciemniają,ja potakuje ze zrozumieniem, a we wrzesniu spadam do Orange.
prodcor
8 września 2017 at 09:09
Zrobiłem cesję kilku numerów w Play – po kilku godzinach działania przestały – właśnie mija 24h ich niedziałania i i pani z BOK mówi że do 30 dni bedzie reklamacja rozpatrzona
Tom Jon
17 sierpnia 2017 at 18:07
Mam telefon w play zasięg kiepski prędkość internetu dramat ale – znalazłem super sposób na poprawę zasięgu i prędkości internetu od 24 sierpnia zmieniam sieć-Po co mi sieć o zasięgu czterech sieci i kiepski internet i kiepski zasięg -wybrałem jedną a dobrą