Bluetooth marketing (BTM) jest innowacyjną metodą przesyłania treści marketingowych do klientów znajdujących się w pobliżu Twojego biznesu. Dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań umożliwiających równoczesne przesyłanie treści reklamowych do wielu odbiorców oraz powszechności technologii Bluetooth™ na rynku już żaden klient nie minie Twojego sklepu.
Wyobraź sobie, że każda osoba znajdująca się w odległości do 100 metrów w pobliżu Twojego sklepu dostaje wiadomość wprost na swój telefon o ofertach specjalnych, zniżkach lub nowej dostawie.
Ponad 75% telefonów używanych na polskim rynku posiada wbudowany moduł Bluetooth™ Ok.25% użytkowników deklaruje, że nadajnik Bluetooth™ ma włączony na stałe. Już w roku 2011 na rynek polski wejdzie nowa generacja telefonów komórkowych, w których system bluetooth będzie działał 3-krotnie szybciej.
Gdzie możesz zastosować Bluetooth marketing :
- konferencje
- targi
- spotkania prezentacyjne
- sklepy
- hotele
- restauracje
- kawiarnie/puby
- koncerty
Urządzenie nasze działa jako klient – serwer co pozwala zdalnie zarządzać poszczególnymi urządzeniami z jednego miejsca.
Oferujemy Państwu Zestaw do Bluetooth Marketingu, który zawiera wszystko to, co pozwoli Państwu na samodzielne organizowanie i prowadzenie kampanii z użyciem tej bezprzewodowej technologii.
Oprogramowanie pozwala na dostosowanie kampani w prosty i czytelny sposób, cały system zarządzania jest w jezyku polskim.
Całe oprogramowanie zawarte w urządzeniu jest naszej produkcji co pozwala na indywidulane zmiany bez jakichkolwiek dodatkowych dopłat licencyjnych.
Więcej informacji znajdziecie na www.pgmsoft.com.
6 comments
Paweł
22 grudnia 2010 at 00:09
Bluetoothmarketing różni się od metod sms'owych czy mailowych GŁÓWNIE tym że użytkownik MUSI wyrazić zgodę na odebranie jakiegolokwiek pliku (zdjęcie, wizytówka, text itp). Odbywa się to w ten sposób, że na telefonie pojawia się pytanie: "Czy odebrać plik od "fandroid" Tak / Nie. Jeżeli odpowie negatywnie lub poprostu zignoruje pytanie (po około minucie okienko znika) nie otrzyma nic. Brak spamu to główna zaleta tej metody.
Mesjash
21 grudnia 2010 at 22:15
Rozsyłanie "informacji marketingowych" do potencjalnych klientów bez ich uprzedniej zgody nazywane jest spamem i jest karalne, Czy Ty w tej metodzie marketingowej widzisz jakąkolwiek różnicę? Jak nie spam na mailach, sms'y z bramek internetowych, spam na komunikatorach internetowych, to jeszcze to. Ciekawe zastosowanie BT, ale jeśli się przyjmie na szerszą skalę, zapewne przed wyjściem z domu wyłączysz BT.
xxy
21 grudnia 2010 at 22:41
Może źle się wyraziłem:) Pisząc "niezabezpieczony" miałem na myśli "widoczne urządzenie bluetooth". Wtedy mogę wysyłać informacje, a później użytkownik decyduje sam czy je odbierać. Potwierdza i jest. Nie potwierdza, to nie ma.
Mesjash
20 grudnia 2010 at 12:59
Przerażająca perspektywa…Jeden wyśle ci reklamę, inny exploita, kolejny skopiuje książkę adresową, by o promocji poinformować twoich przyjaciół…
xxy
20 grudnia 2010 at 23:59
To najlepiej wyłączyć wi-fi, odciąć się od internetu i w ogóle nie wychodzić na ulicę?:) Nie popadajmy w skrajność.
Wiele osób nie ma zabezpieczonego bluetooth i jakoś żyją. Tak samo z sieciami wi-fi jest.
Fajny pomysł na reklamę, a tu już spiski, że będzie wykorzystany do wykradania danych:)