Firmy mocno starają się aby ich produkty, usługi czy treści trafiły do jak największej liczby odbiorców. Czasami za pomocą reklam, ale często bywa, że do promocji „używają” zwykłych ludzi. Bardzo popularnym sposobem na promocję są żarty, które wkręcają zwykłych przechodniów, pracowników lub klientów restauracji. Najlepsze filmy potrafią okrążyć cały świat i wywołać zamierzony efekt. Oto 10 ciekawych filmów:
Spis treści
- 1. „Carrie” – Telekinetic Coffee Shop Surprise
- 2. Nivea: „Stress Test”
- 3. Carlsberg: ‚Carlsberg Puts Friends To The Test’
- 4. Dead Man Down – Elevator Murder Experiment
- 5. See how easily freaks can take over your life.
- 6. What impact could a drink have on your night out?
- 7. ‚The Curse Of Chucky’: ‚Fright At The Bus Stop’
- 8. ‚Devil’s Due’: ‚Devil Baby Attack’
- 9. Benjamin Moore: ‚Scariest Job In The World’
- 10. LG: ‚Ultra Reality’ Meteor Prank
1. „Carrie” – Telekinetic Coffee Shop Surprise
Klienci kawiarni są świadkami wybuchu osoby, której kawa została wylana przez „przypadkową” osobę. Kobieta reaguje nerwowo i psychicznie, tak jak jest to w przypadku filmu „Carrie”. Jest to idealna promocja filmu, pokazująca efekty telekinetyczne, które występują w filmie.
2. Nivea: „Stress Test”
Jak dla mnie, jest to najlepsza „wkręta” ze wszystkich. Wyobraź sobie, że czekasz na samolot i widzisz swoje zdjęcie w gazecie. Informacje mówią o poszukiwaniach twojej osoby. Za chwilę słyszysz komunikat ze swoim opisem, że jesteś poszukiwany. W wiadomościach pojawiają się informacje z twoim zdjęciem … itd. Czy zdałbyś test na stres?
3. Carlsberg: ‚Carlsberg Puts Friends To The Test’
Test przyjaciół. Znana reklama, która spotkała się z pozytywnym odbiorem.
4. Dead Man Down – Elevator Murder Experiment
Najbardziej ryzykowny żart z całej listy, który mógł się zakończyć prawdziwym rozlewem krwi. Nigdy nie wiadomo jak zareagują ludzie i czym nas zaatakują. Jednak warto zwrócić na mężczyznę, który na spokojnie wyciąga telefon i filmuje/robi zdjęcia całej sytuacji. To już było przegięcie.
5. See how easily freaks can take over your life.
Jakie skutki może nieść udostępnianie swoich informacji bankowych. Wystarczy kilka danych konto na Facebooku i charakteryzacja. Przejęcie czyjegoś życia nie jest trudne. Kolejny przykład jak łatwo wykorzystać informacje.
6. What impact could a drink have on your night out?
Kampania ma straszyć ludzi i przestrzegać przed jazdą samochodem po wypiciu drinków. Nie wiem jak was, ale na mnie na pewno poskutkowałaby taka kampania.
7. ‚The Curse Of Chucky’: ‚Fright At The Bus Stop’
Z całej kolekcji ta promocja jest najniższych lotów. Mało polotu w niej. Chociaż reakcja ludzi pozostaje bezcenna :)
8. ‚Devil’s Due’: ‚Devil Baby Attack’
Kolejna promocja horroru. Tym razem w głównej roli dziecko. Trzeba przyznać, że straszne. Mi się wydaję, że moje dziecko mogłoby tak wyglądać. Brawo za charakteryzację tego … czegoś.
9. Benjamin Moore: ‚Scariest Job In The World’
Chociaż sam nie wierzę w duchy i tym podobne zjawiska to pewnie reagowałbym tak samo jak osoby na filmie. Zabiłbym za taki żart!
10. LG: ‚Ultra Reality’ Meteor Prank
Ciekawe wykorzystanie nowej technologii. LG pokazuje jak powinien wyglądać obraz w telewizorze. Ciężko odróżnić go od rzeczywistości.
źródło: www.businessinsider.com
One comment
kimono
20 stycznia 2014 at 18:12
Davil baby najlepszy